Kako da kreirate jednostavan izveštaj u Excelu

Korak 1
Za početak, vaši podaci bi trebalo da budu u redovima, bez blanko redova ili kolona. Ovo je bitno, videćete kasnije zašto. Počnite tako što ćete postaviti miš bilo gde na podacima.
Korak 2
Iz menija Data na vrhu ekrana, izaberite PIVOT TABLE i PIVOT CHART.
Korak 3
Za sada, nemojte čitati korake u wizardu, uzećemo sledeće tri podrazumevane opcije (default), pa samo pritisnite enter tri puta. (Znam da je čudno, ali ovo je lak i brz način).
Na kraju ćete imati blanko format izveštaja na ovom tabu radne tabele.
Korak 4
Trebali bi da vidite tulbar liste polja, gde svaki naslov kolone postaje predmet na listi.
Izaberite polje koje želite da se izlista i dupli klik na njega.
Polje će sada biti lista sa redom na izveštaju. (Takođe možete dovući polja sa liste u zone ispuštanja, ali ovo zahteva malo vežbe).
Korak 5
Konačno, povucite bilo koje polje koje želite da dodate ili uključite u oblast koja se zove DROP DATA ITEMS HERE (ovde ispustite podatke).
Sada je nastao vaš izveštaj.
Izdvajamo iz ponude:





