[ Internet ] 28 Decembar, 2007 23:36

Korak 1

Otvorite Outlook Express.

Korak 2


Iz menija izaberite File > Export > Address Book

Korak 3


Izaberite tekstualni fajl odvojen zarezima kao vaš izlazni format.

 

Korak 4


Prelistajte do foldera gde želite da smestite vaš bekap i ukucajte ime fajla da bi ga sačuvali.

Korak 5


KOmpetna putanja i ime fajla bi sada trebalo da bude prikazana u export ekranu, kliknite Next.

Korak 6


Označite polja koja želite da izvezete. Kliknite Finish i bekapovali ste vaše kontakte.

Korak 7


Da bi povratili adresar ili da bi stavili adrese na nov sistem izaberite File > Import > Other address book

 

Korak 8


Izaberite opet opciju text file, onda kliknite Import.

Korak 9


Prelistajte do mesta vašeg bekap fajla, kliknite Open, onda ćete morati da kliknete Next na CSV import prozoru.

Korak 10


Označite polja koja želite da uvezete, kliknite Finish. I uspešno ste povratili vaš adresar kontakata.

Izdvajamo iz ponude:


 

[ Internet ] 27 Decembar, 2007 23:54


Korak 1

Šta znači SEO? SEO je u osnovi marketing. Stranica sa SEO rangiranjem će se bolje kotirati pri pretragama. Ima isuviše web stranica online i svakim danom se pojavljuju nove, tako da postoji potreba da se nekako privuče pažnja na njih. Tu SEO dolazi do izražaja.

Korak 2

Kakvo je zapisivanje SEO sadržaja? SEO sadržaj je precizan, uzan i ponavlja se. Ako pišete SEO sadržaj za sajt i imate ključne reči ‘SEO Content’ onda bi članak o vašem SEO sadržaju mogao izgledati ovako. Ovaj određeni pasus je učitan sa terminom SEO Content i čini ga pogodnim za biranje kad se radi o pretragama u pretraživačima. Možete biti jedan dan onlline i pretraživač vas može naći ako ukucate ovaj termin. To je sasvim moguće, iako na prvi pogled neverovatno.

Korak 3

Napraviti smisao: pretraživači su zaista podigli svoju pretragu na viši nivo i zaobilaze članke koji nemaju smisla i kojima su linkovi ka drugim stranama jednostavno reči koje se ponavljaju mnogo puta, zbog rangiranja same stranice. Ali, to samo izaziva kontra efekat, vaša stranica neće biti uključena u rangiranje ako ponavljate iste ključne reči.

Korak 4

Liste: često ćete imati mogućnost da pravite liste ključnih reči. One, ako su dovoljno razumljive , su bolje od samostalnih ključnih reči i mogu formirati članak oko arcane termina ili teermina o kojem ništa ne znate. Treba da istražite u vezi njih da bi vaš članak o SEO sadržaju bio najbolji moguć.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 26 Decembar, 2007 20:38

 

Korak 1

Otvorite Internet Explorer.

Korak 2

Kliknite na žutu zvezdu sa plusem ispred nje na top meniju koji je vaše "add to favorites" dugme. Onda, kad ste unutra, kliknite na "organize favorites"

Korak 3

Videćete sve vaše Favorites. Ovde možete kreirati nove foldere da ih bolje organizujete kliknuvši na "new folder" i jednostavno ukucavši ime tamo koje će to da kategoriše.

Npr. „sportski sajtovi“ ili „pomoć oko kompjutera“ bi bile dobre kategorije za sajtove poput cnn.com ili msn.com.

Korak 4

Možete takođe pomeriti favorites u i izvan foldera. Kliknite na favorite (link) ili folder i koristeći miš – prevucite ga na novo mesto. Za ovo vam treba vežbe, pa zato budite strpljivi. Ako znate kako da „kliknete i povučete“ mišem, ovaj proces će biti lakši.

Korak 5

Često su imena sajtova suviše dugačka ili besmislena. Možete slobodno preimnovati svoje favorites u nešto što ima smisla. Uradite to kliknuvši ili birajući favorite ili folder i onda kliknite "rename". Kad vidite da je označen, ukucajte novo ime (iako je tekst već tu) i pritisnite enter. Ako napravite grešku, ponovite proces.

Korak 6

Kako da izbrišete favorite kad vam više ne treba? Jednostavno. Kliknite na njega i onda kliknite delete (što možete uraditi i na tastaturi), on će to potvrditi, i onda kliknite YES i on je nestao.

Korak 7

Kad završite sa organizovanjem i kad vam je dosta za taj dan, jednostavno kliknite "close".

Izdvajamo iz ponude:

 

 

[ Internet ] 25 Decembar, 2007 22:49

Korak 1

JAVA GUI Program bi trebao da se dizajnira kao dijagram ispod:

- main()
- Frame
-- Content Panel
--- Buttons
--- Text Areas
--- Menus
--- i tako dalje.

Korak 2

Uvezite neke važne fajlove:

import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.*;

Korak 3

Kreirajte novu klasu, produžite je do ActionListener i kreirajte main Method.

public class HelloGui implements ActionListener
{
public static void main(String[] args)
{
}
}

Korak 4

Pod main method kreirajte instancu same klase.

HelloGui myProgram = new HelloGui();

Korak 5

Kreirajte dugmad i prikačite action listeners.


JButton ladiesButton = new JButton("Ladies");
ladiesButton.setActionCommand("clickfromLadies");
ladiesButton.addActionListener(myProgram);

JButton gentsButton = new JButton("Gents");
gentsButton.setActionCommand("clickfromGents");
gentsButton.addActionListener(myProgram);

Korak 6

Kreirajte instancu JPanela.

JPanel contentPanel = new JPanel(new GridLayout(0, 1));

Korak 7

Dodajte kreiranu dugmad u panel sadržaja i kreirajte prozor / okvir.

contentPanel.add(ladiesButton);
contentPanel.add(gentsButton);

Korak 8

Kreirajte instancu  JFramea da bi dali svom  GUI Programu prozor.

JFrame mainWindow = new JFrame("Hello Java GUI Program by Rooseveltrp.com");

Korak 9

Dodajte panel sa sadržajem u prozor. Ponovo ga napravite i onda ga prikažite.

mainWindow.getContentPane().add(contentPanel);
mainWindow.pack();
mainWindow.setVisible(true);

Korak 10

Kreirajte novi metod koji se zove public void actionPerformed(ActionEvent e).

Korak 11

Unutar metoda actionPerformed unesite sledeće kodove da kontrolišu klikove na vašem dugmetu.



public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
if(e.getActionCommand().equals("clickfromLadies"))
{
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Roosevelt Loves Ladies!");
}
else if(e.getActionCommand().equals("clickfromGents"))
{
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Honestly, Roosevelt doesn't care about men!");
}
}

Korak 12

Ako ste sve uradili kako treba, vaši kodovi će izgledati  ovako:


import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.*;

public class HelloGui implements ActionListener
{
public static void main(String[] args)
{
HelloGui myProgram = new HelloGui();

JButton ladiesButton = new JButton("Ladies");
ladiesButton.setActionCommand("clickfromLadies");
ladiesButton.addActionListener(myProgram);

JButton gentsButton = new JButton("Gents");
gentsButton.setActionCommand("clickfromGents");
gentsButton.addActionListener(myProgram);

JPanel contentPanel = new JPanel(new GridLayout(0, 1));

contentPanel.add(ladiesButton);
contentPanel.add(gentsButton);

JFrame mainWindow = new JFrame("Hello Java GUI Program by Rooseveltrp.com");
mainWindow.getContentPane().add(contentPanel);
mainWindow.pack();
mainWindow.setVisible(true);
}

public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
if(e.getActionCommand().equals("clickfromLadies"))
{
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Roosevelt Loves Ladies!");
}
else if(e.getActionCommand().equals("clickfromGents"))
{
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Honestly, Roosevelt doesn't care about men!");
}
}
}

Korak 13


Kliknite na dugme da dobijete odgovor.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 19 Decembar, 2007 21:54


Korak 1

Odlučite koji specijalni efekat želite za svoj sajt. Želite li da dodate digitron, kalendar, animaciju.?

Korak 2

Potražite online svoj specijani efekat. Dodajte reč JavaScript pretrazi.

Korak 3

Kad nađete kod, kopirajte ga i onda idite na svoj sajt i ako imate Internet Explorer, kliknite na view, pa na code. Zalepite to gde vam je savetovao sajt za specijalne efekte, najverovatnije između dva body taga. Sačuvajte promene u prozoru notepada koji se otvorio kad ste kliknnuli view i onda idite na refresh strane na svom sajtu. Vaša promena bi sada trebala da bude aktivna.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 18 Decembar, 2007 16:15


Korak 1

Poboljšajte rangiranje u pretraživačima

Nemojte trošiti mnogo vremena na ovo i nemojte trošiti novac na usluge pretraživača koje spamuju vaš mail. Vaš rang možete poboljšati sa nekoliko jednostavnih stvari: Koristite fraze koje korisnici vole da ukucavaju.

Obavezno stavite svoju lokaciju, jer će mnogi dodati lokaciju kao termin svoje pretrage (na primer, zidar iz Čačka).

Izlistajte svoje individualne proizvode i usluge. Što ste specifičniji, vaš sajt će se pokazivati više prilikom određenih pretraga. Dodajte dodatne stranice da biste izlistali dosta proizvoda i usluga.

Korak 2

Izlistajte sajt u direktorijumima. Direktorijumi listaju sajtove po temama, i pune ih ljudi, a ne softver. Na primer, najpoznatiji direktorijum je Yahoo, odete na njihov homepage i skrolujete do "Suggest a Site“, gde upišete svoj sajt.

Korak 3

Kupite ključne reči od pretraživača. Ovo se može priuštiti pošto plaćate samo „klikove“ na vašem sajtu. Cene se baziraju po potražnji oglašivača za tim terminom, dakle „trpezarijski nameštaj“ će biti skuplji od „vindzorske stolice“. Ta biste videli cene za ključne reči na Overtureu, idite na www.overture.com/d/USm/adcenter/tools/index.jhtml i kliknite na "View Bid Tools".

Korak 4

Nabavite linkove od srodnih sajtova i izvora. Napravite potencijalnim kupcima lakši pristup vama tako što će do vas doći preko drugih sajtova koje su posetili. Izlistajte vaš sajt na direktorijumima lokalnih sajtova, na primer, sajtu lokalnih novina, turističkog biroa ili privredne komore. Ponudite druge srodne sajtove da ih linkujete i obratno.

Korak 5 

Kupite oglase

Možete platiti oglase, da bi se čulo za vaše ime na Internetu. Ovo najbolje funkioniše na sajtovima koji imaju srodan biznis ili uslogu vašoj.

Korak 6

Uključite adresu vašeg sajta svuda. Većina mušterija će vas naći iz stvarnog sveta. Dakle, svoju wab adresu uključujte na svakom oglasu, pozivu, flajeru i dodajte je kao tag svojim mailovima.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 18 Decembar, 2007 16:12


Sajtovi se ne bi mogli naći bez pretraživača. Srećom, Internet ih je pun, tako da ljudi mogu da pronađu šta žele. Pošto je Internet izrastao u giganta koji se sastoji od miliona sajtova svakim danom su potrebniji sve sofisticiraniji načini pretrage. Dnevno se izvrši 500 miliona pretraga, a taj broj stalno raste.

Ono što komplikuje stvari prilikom izbora pretraživača je njihov broj. To ne treba da vas brine, pošto treba da se ograničite na nekolicinu koji „hrane sve ostale“, a to su: Google, Yahoo!, AlltheWeb, AltaVista, Ask Jeeves, Inktomi i manje poznati Open Directory Project. Dakle, usredsredite se na nekoliko ključnih pretraživača, a ostale zaboravite.

Drugo bitno pitanje je treba li da izaberete besplatnu promociju sajta ili da uložite nešto novca. Oboje funkcioniše, ali treba imati na umu da kad prestanete da plaćate, nestaje i vaš oglas. Od vas zavisi kojoj opciji ćete se prikloniti.

Postoje, u stvari, dva načina da optimizujete svoj sajt. Prvo, pažljivo identifikujte reči i fraze koje će se najčešće koristiti prilikom pretrage onog što vi nudite. Svaka stranica bi trebalo da sadrži dve ili tri ključne reči koje vi smatrate da će ljudi koristiti u pokušaju da vas nađu. Izaberite reči koje su jasne, koherentne i u skladu sa vašom markentiškom kampanjom, i izlistajte ih u metatagovima takođe.

Nađite i specifične fraze poput „zajam za kuću“ i „niske rate“ i slično. Dodavanje grada i države može pomoći da vaš sajt bude više kotiran za one koji koriste te termine. Ključne reči, ne samo ime kompanije, bi trebalo da se pojave u naslovnom baru, blizu vrha vaših stranica. Na primer,“Savić i sinovi, usluge grafičkog dizajna i štampe“ daje korisniku informaciju da li je pronašao pravi sajt.

Imajte na umu da pretraživači vole linkove. Što je više sajtova likovano za vaš, veće je i rangiranje u pretrazi. Zato gradite vašu mrežu relevantnih linkova. Cilj je da povećate saobraćaj na vašem sajtu, a to ne možete uraditi ako niste na jednoj od top pozicija.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 18 Decembar, 2007 16:05


Naslovi su najefektniji kad ispunjavaju 4 stvari:

Rešavanje problema.

Rešavanje tog problema brzo.

Rešavanje tog problema za malu ili razumnu sumu novca.

Zainteresuju čitaoca da istraži dalje.

Na primer, „smanjite vaš loš kredit u jednoj sedmici za manje od 49 dolara“. Ovaj primer rešava problem, to čini brzo i pokazuje koliko novca je potrebno. Bitno je da u svoj plan unesete i vreme i novac. Pre nego što napišete opis i naslov sajta za pretraživač, razmislite o sledećem:

1. Da li je moj naslov privlačan?

2. Da li je interesantan?

3. Da li će zaineresovati nekog da sazna više o tome?

4. Da li bih ga ja lično pročitao i želeo da posetim?

5. Da li uključuje vreme i novac?

6. Da li rešava problem?

7. Da li predlaže brzo rešenje problema?

8. Da li uključuje cenu? (cenu naznačite ako je vaša vrlo privlačna).

Budite pažljivi. Ne želite da uvredite nečiju inteligenciju – a mnogo oglašivača piše naslove koje potcenjuju čitaoce. Sami pročitajte naslov i zapitajte se da li je vama interesantan – ako nije, neće biti ni ostalima.

Vaš opis sajta u pretraživaču bi trebalo da bude privlačan. Ako je opis sajta ispod vas privlačniji, gubite bitku.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 17 Decembar, 2007 21:30

Korak 1

Idite na http://www.orbitdownloader.com/download.htm, skinite ga i instalirajte.

Korak 2

Pokrenite program.

Korak 3


Ako imate nalog na nekom download servisu, poput Rapidshare, Megaupload ili Megashares, ulogujte se. Da biste to uradili kliknite Tools > Preferences > Site Manager. Zatim kliknite dugme "New" i kucajte informacije za logovanje.

Korak 4

Napravite bilo koja podešavanja koja su vam potrebna u odeljku "Tools > Preferences", kao što su: maksimalni broj fajlova koji se skidaju u isto vreme, izuzeci, maksimalna količina bandwitha koja se koristi za skidanje fajlova i još toga.

Korak 5

Skinite fajlove. Samo kopirajte link za download u web pretraživaču i Orbit će ga automatski pokupiti.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 17 Decembar, 2007 21:26


Korak 1

Skinite program na adresi http://www.joost.com/download/windows/.

Korak 2

Pratite lake korake i instalirajte program.

Korak 3

Kad je program instaliran, napravićete nalog, što je takođe veoma lako. Sve što treba da radite je da pratite uputstva i ne morate zatvarati program.

Korak 4

Pokrenite program i gledajte TV.
Izdvajamo iz ponude:

[ Internet ] 16 Decembar, 2007 16:43


Korak 1

Otvorite vaš web pretraživač.

Korak 2

Idite na http://www.freemacware.com/.

Korak 3

Izaberite search bar.

Korak 4

Kucajte Zulu Pad.

Korak 5

Kliknite na "Search" i pročitajte opis.

Korak 6

Skinite program i pokrenite ga.

Korak 7

Ukucajte svoj bazni tekst.

Korak 8

Označite tekst koji hoćete da linkujete.

Korak 9

Kliknite na dugme "Link".

Korak 10

Unesite novi tekst u prazan list.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 16 Decembar, 2007 13:53

Korak 1


Idite u meni na vrhu IE 7 i pritisnite Tools.

Korak 2


Kliknite "Internet Options".

Korak 3


Na sledećem prozoru pritisnite dugme "delete...".

Korak 4


U sledećem prozoru koji se otvori možete birati koju keš istoriju (cache history) biste želeli da izbrišete. Ako želite, možete samo da izbrišete fajl (preporučuje se da to uradite), ili da izbrišete samo kukije (cookies), a tada ćete pritisnuti "Delete Cookies". Moraćete da sačekate nekoliko minuta, ako postoji dosta keša na vašem kompjuteru.

Korak 5

Kad se završi brisanje, kliknite close, a onda OK, zatvorite pretraživač i gotovo.

Izdvajamo iz ponude:


 

[ Internet ] 15 Decembar, 2007 18:51


Korak 1

Osvežavajte vaš blog. Pokušajte da svaki ili svaki drugi dan pišete postove. Ako to niste u mogućnosti, pokušajte bar jednom sedmično. Ponekad ćete imati hitne situacije koje će vas sprečiti, ali to uvek možete objasniti svojim čitaocima kad se vratite.

Korak 2

Proverite interpunkciju i gramatičke greške pre objavljivanja. Pogrešno napisane reči i loša gramatika će oterati neke čitaoce.

Korak 3

Kad možete dodajte slike da biste učinili svoj post privlačnijim za čitaoce. Ima mnogo sajtova koji dozvoljavaju besplatno korišćenje slika.

Korak 4

Držite se teme. Na primer, ako je vaš blog vezan za golf, ne pišite o košarci. Čitaoci dolaze na vaš blog da bi čitali o golfu, a ne o košarci.

Korak 5

Kontaktirajte sa čitaocima bloga. Ako neko ostavi komentar, odgovorite mu na komentar.

Korak 6

Mnogi blogeri pokušavaju da zarade novac dodajući svojim blogovima Adsense oglase sa strane, a neki učestvuju i u naplaćivanju postova po broju postova. To je lepo, ali nemojte pretvoriti vaš blog u bilbord za reklamiranje, puneći ga oglasima. Ako učestvujete u oglasima gde se plaća njihovo objavljivanje po postu, držite se oglasa koji su vezani za temu vašeg bloga.

Korak 7

Ne budite grubi sa čitaocima koji ostave komentar sa predlozima. Ako su oni bili grubi prema vama, onda je to u redu, ali ako su bili učtivi, zahvalite im što su vam ukazali na grešku i pokušajte da je ispravite zbog budućih postova. Ipak nas kritika čini boljim u onom što radimo, zar ne?

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 15 Decembar, 2007 17:58


Korak 1

Kupite ruter. "G" ruteri su oko 40 dolara.

Korak 2

Izvucite sadržaj iz kutije. Treba da ima ruter, kabl RJ45 i utikač, kao i uputstva i softver.

Korak 3

Uključite kabl u struju i u zadnji deo rutera, ako ruter svetli, onda radi kako treba, a onda ga isključite iz struje.

Korak 4

Uzmite kabl RJ45 koji je povezan sa modemom i utaknite ga tamo gde piše "Internet".

Korak 5

Uključite ruter u struju i sačekajte 15 sekundi.

Korak 6

Uzmite aluminijumsku foliju i savijte je na kvadrate, pa je lagano zgužvajte i otvorite joj pozadinu u obliku kvadrata. Napravite kalup veličine "c" brushaltera i savijte ga na ivicama da liči na poluloptu.

Korak 7

Uzmite makaze i isecite otvore nasuprot jedan drugom u koje ćete staviti antene.

Korak 8

Uključite kompjuter, uključite bežični radio i videćete listu bežičnih konekcija koje ste videli u prošlosti. Izbrišite listu, i pronađite dostupne bežične mreže. Ruter će imati podrazumevano ime, što je u stvari njegova marka.

Korak 9

Povežite se na tu mrežu i imaćete mnogo brz Internet, brz kao ili čak i brži od RJ45 koji je povezan na vaš kompjuter.

Izdvajamo iz ponude:


[ Internet ] 14 Decembar, 2007 21:25


Korak 1

Ko ste vi: Ovo omogućava kupcu da sazna sa kim ima posla i šta vi prodajete...

Evo ga uzorak: Ulazite u prodavnicu i želite sa saznate nešto o prodavcu?

Korak 2

Vaša stručnost i kako se ona odnosi sa potrebom kupaca za predmetom koji vi prodajete... Možda biste želeli da pričate o tome gde ste dobili znanje i stručnost...

Korak 3

Kako oni mogu verovati u vas: I da to bude sa vašom „povratnom informacijom“ koju dobijate od ljudi koji su kiupovali od vas... I neka kupac zna da je vaša usluga dobra , ili ne tako dobra...

Izdvajamo iz ponude:


1 2 3  Sledeći»