Microsoft Acess je postao standard za mnoge kompanije i organizacije i igra centralnu ulogu u infrasturi podataka mnogih poslova. Novi Microsoft Access 2007 je dizajniran da se razvija na uspehu prethodnih verzija, u isto vreme obezbeđujući brojne nove karakteristike i pogodnosti za administratore baza podataka, stručnjake za razvoj aplikacija i običke korisnike.

Korisnik Accessa 2007 ima mogućnost da lako prati i saopšti informaciju koristeći interaktivan dizajn i poboljšani interfejs koji više ne zahteva dupoko znanje dizajna i funcije baze podataka.

Korisnici Accessa 2007 mogu da dele informacije preko Interneta koristeći Microsoft Office SharePoint Server 2007. Ovo podaci se lako mogu bekapovati, verifikovati i koristiti na druge načine od strane ovlašćenih lica, unutar i izvan kompanije. Neke od novih korisnih karakteristika su:

Novi korisnički interfejs

Novi interfejs je redizajniran, uključuje novi pogled prozora i novi navigacijski panel, intuitivan je i lak za korišćenje.

Ugrađena rešenja

Nova biblioteka sa ugrađenim rešenjima mnogo olakšava praćenje informacija. Ta rešenja se mogu lako prilagoditi korisniku i uključuju praćenje tema, projekata asset praćenje i kontakt menadžment.

Višestruki izveštaji/višestruki pregledi

Access 2007 ima više načina da se vidi ista informacija. Izveštaji idu po principu što vidiš to i dobijaš, i izveštaji se mogu lako modifikovati fidbekom i vizualnim promenama u realnom vremenu. Postoji i novi panel za grupisanje sa mogućnostima sortiranja i filtrerisanja koji mogu prikazati informaciju koja je potrebna.

Brza kreacija tabele

Zahvaljujući automatskoj detekciji, kreiranje tabele nikad nije bilo lakše. Kad se informacija otkuca u novoj tabeli, Access automatski detektuje njen format (valutu, tekst, brojeve itd.). On ima mogućnost i lepljenja čitave tabele iz Excela.

Novi tipovi polja

Access 2007 omogućava korisnicima brojne tipove polja sa većom fleksibilnošću.Ovi novi tipovi polja uključuju atačmente i polja sa multi vrednostima. Korisnici mogu prikačiti bilo koji dokument, sliku ili tabelu za bilo koji podatak u aplikaciji.

Bolja programska integracija

Korisnici imaju mogućnost kreiranja formulara sa Microsoft Office InfoPath 2007 ili HTML i da koriste informacije iz baze podataka. Dobijeni formular se može deliti sa kolegama preko e-maila, i sa članovima tima koji mogu osvežiti Access tabelu ako je potrebno.

Deljenje informacija

Korisnici će moći lako da dele informacije preko Microsoft SharePoint Services sa drugim članovima tima, koristeći mogućnosti obe aplikacije da lako pristupe i urede podatke u realnom vremenu preko web interfejsa.

Praćenje listi servisa SharePoint

Uz pomoć Accessa 2007 lako se mogu analizirati podaci i kreirati izveštaji koristeći liste servisa Windows SharePoint. Liste se lako mogu preuzeti offline, osvežiti i kasnije sinhronizovati kad Internet bude dostupan. Ova funkcija omogućava update informacija bilo kada i bilo gde.

Bolji menadžment servisa SharePoint

Lako je pomeriti podatke u servise Windows SharePoint za lakše upravljanje. Rutinski se može vršiti bekap podataka na serveru, povratiti oštećeni ili izbrisani fajlovi, pratiti istorije obnavljanja i postaviti dozvole za pristup.

Lakše korišćenje informacija iz višestrukih izvora

Access 2007 olakšava  povezivanje tabela iz drugih izvora za bazu. Dizajniran je da se integriše sa Ekselovim tabelama, ODBC izvorima podataka, Microsoft SQL Server bazama podataka, sajtovima servisa Windows SharePoint i mnogim drugim. Ove povezane tabele se mogu iskoristiti da se lako kreiraju izveštaji i drugi vredni izlazni podaci.

Izdvajamo iz ponude: