Kako da usrećite klijenta i sačuvate vreme i novac kad pravite web sadržaj

Korak 1
Da vidimo.
Vaš klijent testira sajt koji ste napravili za njega i našao je bug.
Kako će vam javiti za bug? E-mailom? Koristeći hostovanu aplikaciju za praćenje bugova? Ili koristeći task management softver? Sve ove opcije zahtevaju kopiranje i lepljenje URL-a koji je pronašao bug i možda slikanje ekrana sa bugom. Onda vi kao web dizajner treba da odete na svoj e-mail, softver za praćenje buga ili task-management softver, popravite bug i obavestite klijenta da je bug popravljen. Mislite li da su ove opcije u redu? Čitajte dalje.
Korak 2
Sa Taskeejem nema potrebe da slikate ekran ili kopirate URL sa bugom, zato što koristite Taskee direktno na vašem testiranom web sajtu. Klijent samo otvara Taskee direktno na sajtu i odmah vam dodeljuje novi zadatak. Vaš kljent ne mora da bude mnogo stručan da bi koristio Taskee.
Svaka tema je specifična za određeni URL, tako da nema potrebe da lepite bilo koji URL na temu. O novim temama ćete biti obavešteni e-mailom. Otvaranje Taskeeja u testiranom projektu, vodi vas do svih tema koje su dobro organizovane pomoću URL-ova. Nema više potrebe da slikate ili kopirate link. Samo prelistajte URL-ove sajta i vidite srodne teme. Koliko je to cool?
To nije sve. Možete komentarisati bilo koju temu i tražiti više detalja upravo na sajtu. Lako možete ići kroz sve URL-ove sa bugovima i nikad ne izaći iz Taskeeja. Ako popravite bug, samo promenite status te teme na done (gotovo). Sve vaše teme su na jednom mestu, dobro organizovane, tako da uvek znate šta da radite. Ne morate više da brinete o menadžmentu tema ili komunikacijskim problemima. Ne može biti lakše od toga.
Korak 3
Poledajte video o Taskeeju ili počnite da koristite Taskee na www.taskee.com
Izdvajamo iz ponude:





